söndag 30 december 2018

Mary Poppins kommer tillbaka

Åh!



Jag var på bio häromdagen och såg Mary Poppins kommer tillbaka och den var precis så där underbart magisk och fantastisk som den ska vara. Jag skrattade, jag grät och jag var helt fast inne i den magiska bubbla som omslöt sig runt mig i biomörkret. Vackra kläder, vackra färger, härlig fantasi och bra skådespelare (bl.a. Emily Blunt ❤, Meryl Streep ❤ och Colin Firth ❤❤) gjorde att filmens två timmar flög förbi och jag ville inte att filmen skulle ta slut.

Jag rekommenderar den både till vuxna och barn - bra är det om du nyss sett om den gamla, jag och dottern såg den för några veckor sedan och då den här bygger på den första så är det kul att ha den någorlunda fräsch i minnet.

Efter filmen blev julklappen från maken ännu finare ❤️



Trailern: 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar