lördag 6 oktober 2018

På bio: A star is born



Wow! 

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna få fram just exakt hur underbar den här filmen är men wow summerar den ganska bra. Soundtracket är medryckande och vackert - oj vad snabbt jag började sjunga på låtarna efter att bara ha hört dem en gång. Hela alltet finns på Spotify. 

Jag och Camilla gick och såg filmen igår när den hade premiär och den är vacker, tragisk och så himlans fin! Bradley Cooper och Lady Gaga (jag älskar henne!) är riktigt passande i sina roller - han som neddankad musiker och hon som uppkommande stjärna. Den bjuder på roliga scener, pinsamma scener, vackra miljöer och riktigt skön musik. Kärlek är ett ledord och det är både kärleken till musiken, familjen och varandra som gör och förstör. 

Unna dig två härliga timmar och gå och se den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar