lördag 1 september 2018

En höstenkät får kicka igång september

September är här, hösten har börjat och här kommer en höstig enkät jag hittade hos Vargnatts bokhylla.



Nya höstböcker eller hyllvärmare?

Lite svårt för jag vill och borde läsa hyllvärmare men det är ju väldigt lätt att bli distraherad av nytt och fint...

Kräftor eller surströmming?

Alltid kräftor!

Läsplatta eller fysisk bok?

Jag vill gärna ha en fysisk bok att hålla i men tycker det är bra att det finns alternativ.

Svenska författare eller utländska?

Jag föredrar utländska men det viktigaste är ju att författaren skriver bra, inte var den är ifrån ;-)

Bullet journal eller vanlig kalender?

En vanlig hederlig kalender med kort på mina barn - kan inte klara mig utan den!

Crimetime Göteborg eller bara Bokmässan?

Bokmässan - i år förhoppningsvis utan matförgiftning.

I soffan: Netflix eller vanlig TV?

Netflix levererar härlig underhållning!

Deckare eller feelgood?

Ge mig feelgood alla dagar.

Äppelkaka eller blåbärspaj?

Mums med båda men helst äpplen.

Nytt från bokaktuella Stephen King eller Bengt Ohlsson?

Egentligen lockar ingen av dem men just nu läser jag min första King (DET) och den är riktigt bra!

2 kommentarer: