söndag 1 juli 2018

Allt du önskar

 Den här boken fick jag hem som rec. ex från Lind & co och det satte lite press på mig att ta tag i att faktiskt läsa de två första i serien - som jag ju hade liggandes i bokhyllan... Som många kommenterat så blir serien bättre ju längre man kommer och jag tyckte nog nästan bäst om den här sista.

Tack till Lind & co för rec.ex. 
Nu får vi följa ett frånskilt par och deras resa i att gå vidare - jag gillar att vi får bådas versioner och eftersom jag fortfarande har väldigt svårt för Amanda och hennes otroligt korkade val så är det Erik jag får ut mest av. Från att ha varit en stroppig tråkmåns i första boken så är han mer mänsklig nu i tredje boken och har tagit såpass många smällar att han inser att han måste börja öppna sig för nya äventyr.

Jag är glad att jag läst serien, den är rätt intressant men jag önskar att Amanda kunde växa upp och sluta vara så självisk.

1 kommentar:

  1. jo, rec.ex vill man läsa...
    (tror du skulle gilla denna film, kvar på svtPlay en månad, jag kan inte min Shakespeare så bra:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2018/07/king-charles-iii-i-svtplay.html

    SvaraRadera