torsdag 1 mars 2018

Surprise me - ny Kinsella!



Hur glad blev jag inte när jag såg att Kinsella kommit ut med en ny bok? När den dessutom snabbt finns på Storytel blev jag ännu gladare. 

Boken handlar om ett par i 30-års åldern som efter en hälsoundersökning får höra att de kommer leva länge och kanske har mer än 60 år till ihop. Detta blir ett stressmoment för dem - hur ska de hålla kärleken och spänningen vid liv i över 60 år? Det börjar med att små överraskningar men det hela spårar snart ur - samtidigt är det ju det där med fruns pappa... 

Lite spänning, lite humor och lite att tänka på när man löst färdigt. Vad vet man egentligen om den man älskar? Hur ska man hålla passion och kärlek vid liv? Jag gillar verkligen att den får mig att tänka till om vad jag har osv och att den bjöd på fin underhållning. Lättlyssnad och absolut en bok jag rekommenderar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar