onsdag 22 november 2017

Whatyoureadin Wednesdays



Det är onsdag och jag ska ta med barnen in till Gbg och besöka Alfons Åbergs lekhus. Vi har inte varit där förut så hoppas det är bra. 

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Filmälskarens guide till Paris  som bok och lyssnar på Mordet på orientexpressen inför Kulturkollo läser på fredag.  

Whereyoureadin today? Jag satt nog ca fem minuter i soffan med Parisboken medan sonen klättrade på mig och försökte ta mitt te. Mordboken ska jag lyssna på när jag åker tåg ikväll, ska träffa Bokbubblarna och prata Nobelpristagaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar