onsdag 4 oktober 2017

Whatyoureadin Wednesdays


Det är en regnig onsdag och jag lyckades uppdatera min iPhone så nu vill inte Bloggerappen fungera. Mycket, mycket störande! 

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Jag började på Petters andra bok, Remix, där kända, svenska författare får tolka hans låtar. Väldigt intressant!

Whereyoureadin today? Jag satt i soffan idag, omväxling förnöjer.


1 kommentar:

  1. Jag har inte läst något av Petter, men naturligtvis hört hans musik. Har svarat på min blogg. http://www.cinnamonbooks.se/2017/10/04/whatyoureadin-wednesdays-7/

    SvaraRadera