onsdag 19 juli 2017

Whatyoureadin Wednesdays


Den här onsdagen är jag så inne i en bok att jag nästan glömmer utmaningen... 

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (so far):

Whatyoureadin today? My not so perfect life av Sophie Kinsella.

Whereyoureadin today? Först satt jag uppe i min lila läshörna (har numera tre olikfärgade läshörnor) och läste i den fysiska boken. När sonen sedan ville sova i vagnen tog jag en promenad där jag laddade ned boken från Storytel. Nu lyssnar jag i köket medan jag lagar lunch. Bra bok! 

4 kommentarer:

  1. Fortsätter med Glaskroppar och även med The princess saves herself in this one :) Och som alltid i mitt soffhörn :P

    SvaraRadera
  2. Härligt med Kinsella, hon kommer till bokmässan (men det vet du säkert redan ...)Har för mig att jag såg en inbjudan ngnstans och jag tänkte förstås genast på dig. Återkommer :-) Jag läser En osynlig av Pontus Ljunghill - en kriminalhistoria från 20-talets Stockholm. Lyssnar och läser om vartannat, det är ju bara så najs!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag läser på verandan, tidigare idag på en kobbe i Stigfjorden :-)

      Radera
  3. Igår (och idag) läste jag novellsamlingen Totalstopp i min läsfåtölj. :)

    SvaraRadera