söndag 23 april 2017

Grattis Shakespeare och boken!


Grattis William Shakespeare på din (eventuella) födelsedag! Som det fan jag är har han en egen plats i hyllan - full med böcker av och om honom (de flesta olästa...)

Men det är ju inte bara Shakespeares dag idag, det är även Världsbokdagen. Jag firar, som alla andra dagar, genom att sitta en stund i min läshörna. Började precis på en ny bok som definitivt kräver tedrickande som ackompanjemang :-)


Igår var jagoch hälsade på mina föräldrar och min lillebror följde med - blev väldigt glad när Brita och han satt och läste Busiga Bebbens flygplan.


2 kommentarer:

  1. fin hylla, sån har jag också :)
    Morbröder är bra!

    SvaraRadera
  2. P.S,
    även Sankt Georgsdagen, barnbarnet fick sitt första scoutmärke idag.

    SvaraRadera