fredag 4 november 2016

Vaknätter och annat för oss småbarnsföräldrar


Iom att jag barnvagnspromenerar rätt mycket nu så nappade jag på ett erbjudande om att prova BookBeat gratis i en månad. Jag har vanligtvis svårt för ljudböcker men har märkt att de ju underlättar och livar upp en promenad - dessutom är det lättare att läsa E-böcker på plattan när jag ammar än att hålla i en fysisk bok. 

Första boken jag lyssande på var den här om tre förstagångsmammor. Jag är lite smått besatt om att läsa om familjesituationer just nu, speciellt om det är bebisar med i bilden. 

Jag gillade boken! Den är rolig, har hög igenkänningsfaktor men tar också upp lite allvarliga delar. Den var lätt att lyssna på och det var kul att följa de olika mammorna i boken och se hur de hanterade den förändring av livet som är föräldraskap. 

Rekommenderas varmt! Speciellt till småbarnsföräldrar och er som vill ha lite mysig feelgood. #lindaläser2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar