måndag 31 oktober 2016

Nej, så här får man inte göra med Austen!


I sann Halloweenanda tänkte jag att den här fick bli månadens Austenish. Det var med nöd och näppe jag blev klar i tid - så dålig! 

Okej, så jag förväntade mig inte ett mästerverk men det var riktigt, riktigt dåligt. Jag skrattar inte ens lite. Zombie-versionen av Stolthet & fördom är iaf lite kul men den här - nej tack. 

Det är för övrigt Colonel Brandon på framsidan - han har råkat få en besvärjelse av en sjöhäxa och har därför samma typ av tentakelansikte som Davy Jones i Pirates of the Carribean. Just det, och Willoughby har en tam orangutang. 

Ni hör ju själva, kvalitetslitteratur... #lindaläser2016

6 kommentarer:

  1. såg treilern för filmen, vågar inte se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast den är inte direkt läskig...

      Radera
  2. Synd att den inte var bra. Älskar omslaget. Men låter verkligen dåligt utförd. :/

    SvaraRadera