tisdag 9 augusti 2016

Bokklubbshösten är igång!

Igår var det dags för höstens första Bokbubblarträff. Tanken var uteservering och det fanns iofs gott om plats - men det berodde ju på den mindre storm som pågick (och fortfarande verkar pågå). Vi valde istället Tranquilo vid Kungstorget där vi alla åt god, men het, mat. 


Vi diskuterade även månadens bokval - If I knew you were going to be this beautiful I never would have let you go av Judy Chicurel. Alla gillade den på olika sätt och det fanns mycket att diskutera. Anna sammanfattar det väldigt bra så kika in hos henne. 

Jag var lite orolig när vi skulle bestämma nästa träff - under fem år har jag aldrig missat en träff och om fyra veckor ska jag ha barn - ungefär då nästa möte borde ligga... Härligt nog så kände alla att september brukar vara rätt uppbokad (det verkar ligga någon form av bokmässa i september 😜) så nästa träff blir inte förrän i oktober och då kan kag vara med! Vi ska läsa Emma Clines The girls och den ska tydligen vara väldigt bra. 

Hurra för bokklubbshöstens start!

6 kommentarer:

  1. igår satt jag inte långa stunder...

    SvaraRadera
  2. Jaa!! The girls är jag sjukt pepp på. Väntar på den på svenska.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt med bokklubbsträffar!

    SvaraRadera
  4. Fint foto :-) Äntligen bokbubblarhöst!

    SvaraRadera