söndag 1 maj 2016

För många val...

Jag har varit i Stockholm under helgen och hälsat på Johanna, varit på Adelekonsert, shoppat smycken och spanat på graffitimålningarna i Snösätraområdet. Väldigt trevligt alltihopa! Är man intresserad av bilder mm så hänvisar jag till min andra blogg :-)

Anyway, nu sitter jag på tåget hem till Gbg (och sedan en bit till) och har alldeles för många val när jag får flera timmars egentid. Hade gjort ett aktivt val att inte ta med mer än en fysisk bok upp (och den läste jag ju ut igår) eftersom jag har skaffat Storytel till plattan och tänkte försöka utnyttja det. Nu var det ju dock så att jag hade en timma över på stationen och Pocket shop råkade besökas... Matthew Pearl har jag gillat innan och den här handlar om stulna bokmanus - what's not to love?



2 kommentarer:

  1. Känner igen mig! Ibland blir valet mellan vad man ska läsa först och sen hemskt svårt XD

    SvaraRadera
  2. Ibland låter jag dottern välja bara för att slippa själv ;-)

    SvaraRadera