torsdag 7 april 2016

Mindy tjötar


Jag gillar serien om gynekologen/barnmorskan Mindy och jag gillar kvinnan som skriver och spelar titelrollen. Här läser Mindy sin egen bok där hon pratar om lite allt möjligt. Vikthets, The Office, hur man lyckas som manusförfattare, saker hon älskar och annat smått och gott. Det är kul men tyvärr lyssnade jag medan jag lagade mat över flera dagar och det är inte riktigt en bok jag lägger på minnet. 

Men men, hon är intressant iaf. Och rolig. #Lindaläser2016

2 kommentarer:

  1. Jag har inte sett The Mindy Project och har egentligen ingen koll på Mindy Kaling alls, men har ändå tänkt att jag ska läsa boken. Någon gång när jag får tid ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker den var okej, men som jag skrev så har jag ju inte riktigt gett den min fulla uppmärksamhet.

      Radera