måndag 31 augusti 2015

Äntligen utläst!


Om man får en bok i sommarpresent av en i Bokmaskarna så set man ju till att alla i bokklubben ska läsa den. Bra var väl det för givaren älskade den. 

Mottagaren då? Nja, jag var tyvärr inte lika förtjust, vilket jag tycker är konstigt för det känns som den typ av bok jag brukar gilla... Vackert, lite magisk realism, kärlek och hemligheter - men jag verkar ha snöat in på varulvar och vampyrer och tyckte konstigt nog att den här kändes orealistisk. Ähm...??? Okej... 

I alla fall, det är en vacker kärlekshistoria och precis efter att jag läst klart den drömde jag att jag själv förlorat synen men ändå kunde höra så väl att jag tog mig fram obehindrat. Jag kan förstå varför boken gillad av så många men jag läste den nog vid fel tidpunkt. #LindaLäser2015

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar