onsdag 9 april 2014

10/10: Fel grav och fel minne...

Under bokresan fanns ett bytesbord och jag snappade åt mig en titel som lät intressant - Fel grav av Kelly Links. Jag hade absolut ingen förkunskap om vad detta var och det var nog tur.

Novellsamling. För ungdomar. Om monster (typ).

Inte riktigt min grej, men den var helt okej. Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket av den - det brukar bli så för mig med noveller. Jag vet att det var intressant historia om en stor väska som det bodde en massa människor i.

Ja ja, så går det när man väntar för länge med att blogga om det man läst. Men jag gick i mål i Läsmaratonet iaf :-)


4 kommentarer:

  1. nu fattar jag vad du menar med Bridget! : ))))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra, blev helt till mig när jag såg halsbandet - det är ju som gjort för mig!

      Radera
  2. Och jag har lärt mig att bytesbordet går man till DIREKT när man kommer fram ;) Grattis till målgången!

    SvaraRadera