lördag 3 augusti 2013

Sammanfattning juli

Vad hände egentligen? Tre böcker lästa under hela juli... Jo, medan andra har semester har min lilla dotter kommit i fasen "nu ligger jag inte still och är bebis längre utan behöver sysselsättas, bäras på och leka mycket. Gärna träffa folk också..." Detta har jag gladeligen ställt upp på, men det gör att läsandet har tagit stryk. Ja ja, nu börjar jag snart jobba igen efter (den alltför korta) mammaledigheten och får massvis med pendelläsningsstid.

  • Is everyone hanging out without me? - Mindy Kaling
  • Barnmorskan i East End - Jennifer Worth
  • Längtar så jag spricker - Siri Spont 
Bäst: Alla tre
Sämst: Ingen
Roligast: Is everyone hanging out without me?
Sorgligast: Barnmorskan i East End
Påbörjade: Nelson Mandela - tolerans och ledarskap, Love Letters, Dagarna med farmor

1 kommentar:

  1. jag som tycker att Barnmorskan i East End har lite av lyckligt slut

    SvaraRadera