torsdag 25 juli 2013

Födelsdagsutlottning

I förra veckan fyllde den här bloggen fyra år och idag fyller min personliga blogg sju år - detta firar jag med en utlottning av boken Undret av R.J. Palacio (tack Brombergs som råkade skicka två ex till mig).

För att ha en chans att vinna vill jag att du lämnar ett riktigt bra boktips till mig i en kommentar. Jag gillar feel good och chick lit mest men vill gärna få andra tips. Deckare, thriller, fantasy och vampyrer undanbedes...

Tävlingen pågår tom midnatt onsdag 31 juli. Sprid gärna vidare!

Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Dagboken från imorgon av Cecilia Ahern

    SvaraRadera
  2. Hurra för bloggarna! Puh, för boktips till bokslukare som inte vill ha fantasy... Får ja fresta med fantastisk "feel-bad" i stället: Klanerna i Palos Verdes av Joy Nicholson!

    SvaraRadera
  3. Mitt boktips är Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón. Underbart, målande språk och sedan blir man väldigt sugen på att bege sig till Barcelona också, vilket inte är så dumt :)

    SvaraRadera