måndag 15 april 2013

Bokomatens tidskriftsenkät

Bokomaten har plitat ihop en tidskriftsenkät - klart jag svarar.

Prenumererar du på eller läser regelbundet:
Books & Dreams? Läser
DNs boklördag? Nej
Skriva? Nej
Litteraturmagazinet? Nej

Vi? Nej
Vi föräldrar? Läser ibland
Vi Läser? Nej
Vi i villa? Bläddrar i

Tag ställning!
Damernas värld eller Arena? Damernas har jag läst, aldrig den andra
Elle Interiör eller Elle Mat & Vin? Svårt, ingen eller båda.
Sonic eller Flm? Ingen
Svensk Bokhandel eller Biblioteksbladet? Känner inte till nån av dem
Allt om resor eller Allt om trädgård? Allt om trädgård skulle behövas numera
Filter eller Icon? Ingen
Hälsa eller Baka? Gillar tidningen ToppHälsa
Antik & Auktion eller Icakuriren? Åh, här skulle jag föredra Antik & Auktion (fast aldrig läst)
Kattliv eller Härliga hund? Föredrar hundar
Svenska eller utländska? Läser mest svenska

Hur många tidskrifter prenumererar du på? En numera - Mama
Läser regelbundet? Jag älskar att köpa tidningar - Mama, ToppHälsa, olika inredningstidningar, modetidningar, vintagebilagor, Amelias säsongsnummer osv.
Läser du morgontidning? Vi får Kungsbackaposten så den bläddrar jag i. Inte på morgonen dock...

Papper eller Elektroniskt? Papper..
Hinner du oftast läsa ut ett nummer innan nästa kommer av dina tidsskrifter eller samlar du på hög, din junkie? Förr läste jag direkt men numera glöms de oftast bort pga nån annan som vill ha uppmärksamhet...

Och här har vi en avgörande personlighetsfråga:
Helår eller erbjudanden? Erbjudanden, jag vill ha grejer! Nu senast tog jag 3 nr av Mama för att man fick en massa smink med...
 
Vilka tidskrifter prenumererar du på? Om du vill kan du dela upp i papper och elektroniskt.
Papper: Mama. Har tidigare prenumererat på Cosmopolitan, ToppHälsa, Damernas värld
Elektroniskt: Inga

2 kommentarer:

  1. Hoho, var på väg att hoppa på erbjudandet om mama också.. Vill också ha prylar.;)

    SvaraRadera