onsdag 21 november 2012

Finpaket från Enligt O

För ett tag sedan så blev jag den 10 000e kommentaren hos Enligt O och en grön påse utlovades. Idag kom den och den var precis i min smak. En bok jag aldrig hört talas om innan men som, enligt Linda själv, är en gammal favorit. Eftersom den handlar om kärlek och lärare så ska den nog passa mig :-)

Lite godis till en höggravid kan aldrig bli fel - jag är sötsugen hela nedrans tiden...

Till sist, téet. Har aldrig smakat det men grönt te med smak av passion och andra goda frukter är precis det jag älskar - ska ta mig en kopp nu direkt.

Tack Linda, ett paket som definitivt förgyller dagen nu när jag sitter hemma och inte kan göra så mycket*.


* Är sjukskriven pga problem med händerna som inte vill fungera normalt längre. Konstant värk och dessutom alla andra gravidåkommor som kommer sista veckorna.

3 kommentarer:

  1. Tyckte du behövde lite prinsesschoklad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var god och téet var också gott. Mycket trevligt paket!

      Radera
  2. Ser ut som ett mycke trevligt paket! :)

    SvaraRadera