torsdag 22 november 2012

En egen läshörna. Snart.

Det som ska bli min läshörna i vårt nya hus börjar bli färdigt. Väggarna är nu målade och det enda som är kvar är att tapet ska upp på fondväggen, skyddspapper ska bort från golvet och min läsfåtölj ska flyttas upp. På lördag kommer pappa hit för att ta ut mig och förhoppningsvis fixar vi bokhyllesystem då - med lite tur hinner vi tom få upp det. Då kan jag ÄNTLIGEN leta reda på vart alla böcker är nedpackade och få packa upp dem.

Så här såg det ut nyss, det som ska bli min läshörna

Om inte så får jag väl sitta kvar framför brasan och läsa allt nyköpt :-)

3 kommentarer:

  1. Å vad kul! En perfekt läsplats!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det tycker jag med. Bra ljus, dessutom är det en genomgångshall så alla kommer se mina böcker :-)

      Radera