måndag 27 augusti 2012

En fiktiv födelsedagsenkät

Grattis till Fiktiviteter - grattis till både födelsedagar och fina bloggnomineringen!

Jag vill såklart delta i den enkät som lever runtom i bloggosfären.

Fiktiva födelsedagsfirarenkäten:

Vilken var din bästa bok i sommar?

Beth Hoffman - Saving CeeCee Honeycutt

Vad ser du fram emot att läsa i höst?
Jag ser fram emot lite mys från Katie Fforde nu när jag ska flytta ut på landet.

Har du planerat något läsprojekt i höst?
Det kommer nog bli lite läsning om bebisar - mestadels skönlitterärt men också fakta då det ska komma ut en liten sådan i december.

Finns det någon av dig ännu oläst författare som du skulle vilja stifta bekantskap med i höst?
Många. Jag skulle vilja få läst Audrey Niffenegger och Dai Sijie - har två var av deras böcker hemma i hyllan.

Vilken bok skulle du vilja tipsa alla om att läsa i höstrusket (/höstsolen)?
Oj, svårt val här, självklart ska alla läsa en bok som de mår bra av. Jag kan inte tipsa om en bok, jag tänker tipsa om några riktigt mysiga författare istället: Katie Fforde och Sarah Addison Allen. 

2 kommentarer:

  1. Nämen! Grattis till decemberbebisen, så jättekul och spännande! Själv tänkte jag inte alls få några bebisar i höst men det kan mycket väl hända att jag följer ditt exempel och läser Fforde ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Tycker absolut du ska läsa Katie Fforde!

      Radera