lördag 17 december 2011

Mitt fullknökade gröna paket

Åh ett sån't paket jag fick, helt överknökat med finfina presenter till moi!
Tre st böcker som jag inte läst innan, har läst India Knight tidigare och gillat så dessa ska bli trevliga att läsa. Comfort & Joy ska jag läsa på torsdag när jullovet börjat! Rosamunde Pilcher är mammas favorit som jag själv inte stiftat bekantskap med - nu har jag inte längre något att skylla på :-) Tidningen Nemi gillar jag, helt rätt!

Choklad och teer (fick inte med alla tepåsar på kort, de var supermånga) och en fin rosa filtprydnad.

Till sist - alla ugglor! En fin teckning gjord av mor och dotter (om jag förstod rätt) och ett ugglehalsband (så fint!) och två ugglebjällror som just nu hänger i granen. Jag försöker övertala maken om att jag ska få göra örhängen av dem...

Tack så jättemycket - du har verkligen lagt ned omtanke och kärlek (samt tid och pengar) på detta paket. Jag hoppas att du fick ett lika fint paket tillbaka! Nu ska jag surfa runt och försöka lista ut vem du är...

7 kommentarer:

  1. Är det möjligtvis du som är min hemliga bokkompis? Vissa indikationer får mig nämligen att tro det.

    SvaraRadera
  2. Hannele: Jullovet kan inte komma fort nog!

    Pop my heart: Det stämmer! Var det grisen som gjorde det?

    SvaraRadera
  3. Det som fick mig att misstänka var sättet att skriva, men ska erkänna att grisen var av avgörande betydelse i "gåtans" lösning!

    SvaraRadera