onsdag 7 december 2011

Jag är fast... actually

Klockan är 23.28 och jag måste verkligen lägga mig, men jag har fastnat helt i den underbara boken From Notting Hill with Love... Actually. Köpte den i London i september och efter att Lotta precis läst den var jag tvungen att ge mig på den. Halvvägs igenom skrattar jag högt, älskar den och kan just nu inte slita mig...

Update 8/12: Färdigläst och sååå bra (kanske inte riktigt min smak i slutet men men). Det härliga är att inte nog med att man känner igen alla filmer som är med, men jag inser att jag, precis som huvudkaraktären Scarlett*, ibland lever i en liten filmbubbla. Läs boken!

* Lustigt nog funderade min mamma på att döpa mig till Scarlett när jag föddes, men eftersom vi bor i Gbg tänkte hon att jag mer skulle bli kallad "Skalet" och valde istället Linda.

12 kommentarer:

  1. Oh, anspelar de bara lite på de fina filmerna låter det mycket intressant!

    SvaraRadera
  2. De anspelar rätt mycket på alla underbara rom coms man sett och älskar! Läs den!

    SvaraRadera
  3. Åh, men du också, guud vad jag önskar att jag ahde plockat på mig och läst nu. Får mysa med min christmas litt istället.;)

    SvaraRadera
  4. Bokomaten: Du kan få postlåna om du vill :-)

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag ju oxå sugen på boken. :)

    SvaraRadera
  6. Känner som cinnamonbooks... wanna!

    SvaraRadera