söndag 30 oktober 2011

Ett stort tack!

Oj oj, jag försvann nästan ett litet tag den här veckan. Har läst bloggar men inte orkat skriva själv eller kommentera hos andra - den här veckan har jag varit övertrött och sovit sovit sovit när jag inte varit på jobbet. Nu i helgen har det varit uppsatsskrivande, fruktansvärd mensvärk och ett besök på Operan för West side story (som varken jag eller Grefven gillade, fruktansvärd lam föreställning).

Men men, medan jag sovit har det hänt mycket trevligt för min lilla blogg - jag har fått den fina awarden Liebster blog från hela fyra olika bloggare! Så snälla ni är!


Anna skriver så här: What you readin' - chick-lit prinsessan i rosa som tipsar mig om böcker som jag annars aldrig skulle hitta...

Gittan, som hoppade på min Dagens boktitelutmaning, skriver: Mrs E är en alldeles ny bekantskap där jag antog en utmaning, min första långa (hela 7 dagar + en till av bara farten). Dit kommer jag att återvända med glädje

Boktok73 skriver: What You readin? - utseendemässigt den "piggaste" bloggen, innehållet intressant och varierande

Bokklok skickar en award hon med

Tack alla för era fina motiveringar! Jag vet att jag egentligen ska skicka vidare men jag känner att den här har gått runt mycket i veckan och vill istället uppmärksamma er på de bloggar jag följer, vilka ni kan se i spalterna till höger.

Något annat trevligt, tack vare Fröken S och hennes veckosammanfattning, är att jag i söndags upptäckte en ny blogg, Beas bokhylla. En fin blogg och vad hittar jag när jag spanar in där i veckan? Jo, ett inlägg om ett boktips från mig! Coolt!

Inte helt säker på att veckan som kommer, trots höstlov, kommer ge mer bloggande - på onsdag drar jag nämligen till Paris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar