tisdag 8 februari 2011

Dag 5 - En bok som gör mig glad

Den här är svår, jag blir såklart glad av chic-lit eftersom de är tänkta som underhållning men något som gör mig mer glad är böcker jag kanske inte riktigt läser utan sådana böcker man mer bläddrar i och bara njuter.

Detaljer är en bok jag köpte när Akademibokhandeln på Avenyn stängde igen och hade stor utförsäljning. En bok fylld med små söta figurer, möbler osv som gör ett hem så mycket mer personligt och charmigt.

i hate this place är en underbart pessimistisk bok skriven av syskonen Fallon (Jimmy är känd från SNL). Jag köpte den för flera år sedan när jag hade en liten crush på Jimmy Fallon.

Glamorous Musicals hittade jag i en vintageaffär för någon vecka sedan (där jag också hittade min brudklänning!) och eftersom jag älskar musikaler var den ett måste. Vackra bilder från gamla musikaler - det blir inte mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar